Erre a káresetet követő 48 óra áll a rendelkezésedre, utána már sajnos nincs rá lehetőséged.
Igyekezz minél részletesebben beszámolni, az adatokat pontosan megadni, és mindenek előtt őszinte lenni, hiszen a biztosítóval kötött kapcsolat alapja elsősorban a bizalom.
Ha a bejelentés megtörtént, akkor a vállalat ki fogja küldeni hozzád a szakemberét, aki felméri az esetet, dokumentálja a kárt.
Erre azért van szükség, hogy utána meg tudják ítélni, jogos-e a kérelem, vagy sem, valamint pozitív elbírálás esetén a kártérítés összegét is ez alapján fogják kiszámítani.
Fontos, hogy addig, amíg a kárfelmérő nem jött és dokumentálta az esetet, addig semmiképpen ne kezd a kár kijavításába, mert akkor akár el is eshetsz a térítéstől!
Érthető: ha a szaki csak a hiba hűlt helyét találja, akkor úgy fogja venni, hogy nem történt semmi, ennél fogva eset sincsen.
Lehet, hogy kellemetlen néhány nap elé nézel ilyen esetben, de ha ez az ára annak, hogy a kártérítésedhez juss, akkor azt mondom: megéri.